Monday, May 18, 2009

yahoooo!!!nak g kk! KOTA KINABALU







CEH...macam dah nak pergi esok jeh kan....padahal baru jeh booking tiket tadi..nak pegi nyer bulan november nanti, dengan geng2 segadaian body seperjuangan aku: syaquif, emyju & alin..


We all akan fly dari lcct pada 17th november'09 pukul 650am ak5100 hokey (so kepada ahli2 rombongan sila pastikan anda tdo secukupnya and bangun awal ok) and we all akan pulan ke tanah air (cewah) on 19th nov'09 ak5125 pukul 630pm.......... neh dah siap order inflight food skali ok! sangat2 sistematik kan vacation aku neh...........huhu..


Untuk depature flight tu kan pagi so we all breakfast item la kan, kombo nasi lemak and flight utk balik nyer nanti plak we all ambik dinner food, nasi beriyani (xsedap siap ko emy, ko yg nak sangat..haha)..........................

Pastu aku melantik diri sendiri selaku ketua rombongan makcik2 , semua ahli telah dipaksa/disarankan menyimpan sebulan rm200 start gaji bulan julai ni....... neh utk ks perbelanjaan katsana nanti............ok tak? So nanti dah nak pegi adelah sorg dalam rm600 (xdelah nanti tehegeh2 nak buat personal loan kan?hehe)...




Flight die punya lah murah, return flight seorang rm100 jeh...Theh aku book skali hotel ok, amek tunehotels jeh.. ok la kan? xkan nak dok beria2 sangat, neh bukan nak pegi honeymoon pon...wakaka... Total budget seorang utk flight & hotel rm185 jeh.. ok sangattt kan? ade ke sesape nak join rombongan cik kiah aku neh?.....................


Aku neh excited bagai nak rak neh nak g KK tuh, aku nak g panjat gunung (ade ke mase pegi 3hari jeh? xkire nak gak pegi walaupon bkt bauk yg ade neh pon xpenah g.......haha) , pastu aku nk tengok bunga raffelsia, nak makan ambuyat..konon nyer nak rase la kan makanan peribumi masyarakat sane......eh japp, ambuyat tu dari sabah ke sarawak ek? aku pon xtau,pakai bedal jeh... jadik kepada ajk tentative rombongan, please take note masukkan tempat2 yg patot kite lawat neh nanti...........




Nanti enrty pasal perjalanan aku kat KK tu korang tunggu jela bulan sebelas nanti aku update k? tu pon kalu wujud lagi blog aku neh, jangan plak mase tuh dah bersawang sudah...
eh ckp pasal sawang2 neh, arine emyju da amek iktibar dari kejadian smlm, dah xde dah sawang2 meliar kat umah die neh.........saru transformasi, syabas kakak!

4 comments:

  1. eksaited la nak gi..esok kite packing barang siap2 la nak...

    ReplyDelete
  2. tu la excited ne..smlm tdo siap termimpi2 daki gunung kinabalu...wakkaka...

    ReplyDelete
  3. bukit pon tak terpanjat....gunung??? jauh sangat kot...ambuyat makanan sabah la...buat daripada tepung ubi....kalo tak silap la

    ReplyDelete
  4. bkt bauk mane best la faizal...hehehe eh..camane nk book for tune hotel tu erkk

    ReplyDelete