Monday, May 18, 2009

C . E . N . D . O . L

SAMPAI ATI G MAKAN CENDOL!!X AJAK.........



Aku ditinggal kan, dengan tugas nak masak utk kengkawan plus mak alin skali, xmo dorg kelaparan tghari neh..pastu boleh x aku kene tinggal dorg g makan CENDOL masa aku tgh bersilat masak kat dapo, sampai ati.....kempunan aku meleleh air liur.....huaaaaa...............

Neh aku post entry neh khas utk meluahkan rasa kekecewaan aku xdapat makan cendol...

jap, padahal aku kalu makan cendol tu pon bukan makan cendol yg ijau tu, aku makan santan n kacang die jeh...tapi tetap kuciwa ditinggalkan........................

4 comments:

  1. aku pun minum santan ngan air gula tu je..cendol belambak td aku buang je...nnti ko tgk blog aku, ade gambo tgh be'romen'tis mkn cendol..syaquif yg xmo ajak ko..dia kate kaco daun..saje la tu nak berduaan ngan aku..

    ReplyDelete
  2. ishhh...igt aku hingin skrg cendol tepi jln tu, berhabok..silap2 mamak yg jual tu ade H1N1, xnakkk aku....

    ptg kang aku nk g pizza hut........

    ReplyDelete
  3. hemoh2 emy...sejak bila lak aku cakap faizal kaco daun....

    ReplyDelete
  4. la..kan dia salu je kaco daun kite nak feeling2..kuangkuangkuang

    ReplyDelete