Wednesday, November 25, 2009

dah nak masuk 24 dah aku neh...aduhai kejapnye masa,,


lama kan xupdate..dah ku katakan dulu,xde nye aku akan jd blogger tegar mcm ex-gf anak pak imam kota sarang semut emyju tu...yela,kehidupan aku sepanjang sem sebelum ni mana ada free time sgt nak update blog ni 24jam..satu hari 6 7belas entry kan?so kalu stakat update 5bulan skalu mcm ni, jgn nk berangan la nuffnug nk bwk fly g spore hanimum mcm ceeramoon ciput tu yee.........he he he he….

eh jap,masalah nye aku ade ke nuffnug tu?muaahaaahaa........ MENTOR cikgu blog aku xdan ajau lagi pasal nuffnug tu..nanti la aku blajau letak menatang nang tu katsini k? tu pon tunggu blog neh dah tahap dewa langsuir, yg org akan baca xberenti, blik jeh keje letak lappy atas perut trus nk tgk blog aku ni, sampai meleper bontot ke, xpon masa tu follower aku setiap saat tekan refresh nk baca status entry aku, takot terlepas ( mcm kena btg idung aku sendiri jeh tu, slama ni aku jeh dok tunggu org update status kat fb....hahaha)..............................hah time tu, ah lengkap sgala2nye baru la terhegeh2 aku join nuffnag tu k?

berbalik pada topik diatas, aku sbenar saje nk kepochi katsini yg bday aku dah xlama nk kunjung tiba....so kpd kb2, y xyah nk buat2 lupa k? mentang2 bday aku slalu jeh jatuh pada hari korang smua bercuti sem,jgn nk buat lupe mcm gitu jeh ok? Kalu time tu xde sape yg buatkan kek, xde sape berlari2 dlm ujan g kfc time tu,siap korg smua....aku tempeleng seko2...haha...................................


p/s: neh masa birthday dila aka NANDONG...............................

weh,nak aku bgtau ke wishlist aku katsini?nti2 la ek,di entry yg akan dtg plak ek?aku kan tgh mood rajin skrg ni kononnye nk maraton update blog..huaahaa...kang kalu aku list kan siap2 katsini,nanti next entry xtau plak aku nk tulis apa..xkan aku nk citer pasal taik budak kecik(aku xde anak lagik), xkan aku nk buat entry khas utk princess? ex ex aku(cewah mcm byk ex..haha) smua baik jeh stakat ne..yoiyolah...so, kesimpulannye kpd mereka yg xsabau2 nk tau apa wishlist aku tu,tgu jela next entry k?

wei, blh x korg suggest kat aku ape aktiviti berpaedah cuti2 ni?kang aku kejong urat plak asek dok meleperkan jubo mcm ni...xpon kang ade lebam2 plak kat lengan aku coz xcukup buat kerja..huahaaaa....aku nk tgk movie la, byk movie yg x tgk lagi….yela,dok dungun bumi suci tu mana ada wayang dowh…..neh da cuti kat KL ne,harusla nak nak berjimba….huhu……..tapi xleh g movie dlm masa terdekat ni,coz sidia xsihat demam panas...(sidia?awwwww..xleh bla dowh).......xkan plak aku ajak maid aku teman g tgk wayang?coz stakat neh die jeh available...xnakkkkkk aku…………………………………………kang xpasal2 org igt aku jebeng......

okla..............nak tdo jap la, esok2 lusa jela pk kan ape aktiviti utk aku k?kalu xde sgt, aku tdo je smpai mgu depan..ZZZZZzzzzzzzzzzz

1 comment:

  1. entry ko ne mmg vavi sket..banyak menghanjing aku kan? siap la ko..mase birthday ko aku g PD kot..cari sea shell..so xde mase nak berlari g beli kfc, beli topeng sagala bagai... ape2 pon, tahniah kerana berjaya buat entry..esok buat lagi..macam ne la blogger..lariiiiiiik

    ReplyDelete